Sommaren snart slut

Ok, så nu är sommarjobbet snart slut och då beger jag mig till Kroatien i tre veckor och sedan börjar jag skolan efter det. Sista månaden på jobb kommer vara lite jobbig, men inget jag inte klarar av med tanke på att jag belönas rätt frsikt med mina aktiviteter efteråt och en fin lön, hihi.

I början av sommaren träffade jag någon som har blivit speciell för mig eller hur man ska säga det. Men tyvärr resten personen bort över heeeeeeeela sommaren. Så jag vet inte hur det är nu, men men......

Jag har bara ögonen på priset nu vettni ;)......SEMESTER till min bästa kompis Kicki och hennes 3 månader gammal Klea som är världens sötaste, wiiiiiie. Tre veckor med dem i 40 grader, jepp jepp........
Och av någon anledning så ser jag faktiskt även fram emot att börja skolan igen. Bara ett år kvar nu ;)......sen får jag också skaffa mig ett liv med jobb och lägenhet nere i Malmö såklart =).

Härlig känsla imagen nu faktiskt, lite som fjärillar i magen, hihi.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0