Min underbara familj

Jag har redan kviddet om mitt sommarjobb och utan min underbara familj så hade jag bokstavligen inte stått ut. Familjen är den som gör dig stark och trygg. Och då kan du möta vilka motgångar som helst.

Ni kommer ihåg själva när man var mindre och sjuk. När mamma eller pappa kom då så blev man ynklig och ville bara bli omhändertagen. Den känslan försvinner aldrig!
Sedan har jag min underbara syster som jag får bo hos när jag jobbar. Så osjälvisk och underbara person är hon. Träffar ni henne så håll fast henne hårt, för hon är alltid där för en. jag är lycklig som har en syster och lyckades få den bästa av alla, hihi.

Kände mig lite sentimental tror jag ikväll. Ska jobba i fem dafar i streck nu och 11 h pass varje dag, drygt! Älskar min underbara familj massor.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0