Rösten är borta

Redan andra dagen av planeringen av Sofias överraskningsfest så blev jag förkyld och fick lite ont i halsen. Men när fredagen kom så var det kört för min hals. Musiken var så hög där hemma så jag överrösta den hela tiden, vilket i slutändan ej var en smart idé.

När vi hamna på banken så skulle det sjungas också såklart och då fick man mima livet av sig =). Visste då att det var dags att vara tyst =P.



Jag åkte hem till malmö igår och har nu kanske sagt en hel mening under dessa två dagar. edan skulle jag på jobbintervju i Danmark idá, men så blev det ju ikke, utan min syster fick ringa min chef och berätta vad som hänt. Men det lät som jobbet ändå var mitt =). Usch, måste bli frisk nu orkar inte ha ont i halsen och har absolut ingen tid för det =(. Nu börjar snart VFU också i lund, får se vad som händer där, men det ska nock gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0